CELE WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE Październik 2020
CELE WYCHOWAWCZO- DYDAKTYCZNE
Październik 2020
Grupa: 7 Biedronki
Lp. | Data | Temat tygodniowy | Przewidywane osiągnięcia dziecka | Podstawa programowa |
1.
|
05.- 08.10.2020 |
,,Idzie jesień przez świat’’
|
– dostrzega piękno przyrody;
– uważnie słucha opowiadań czytanych przez N. – ćwiczy słuch fonematyczny, dzieli wyrazy na sylaby – dostrzega zmiany zachodzące w poszczególnych porach roku; – śpiewa piosenki |
IV.2, III.8
IV. 3,5 IV.9 IV.18 IV.7 |
09.10.2020 | ,,Dzień drzewa i pieczonego ziemniaka’’ | PROJEKT EDUKACYJNY | ||
2. |
12.10.2020 |
,,Dzień bezpiecznego komputera’’ |
PROJEKT EDUKACYJNY | |
13.-16.10.2020 |
,,Jesienna przygoda’’ |
– zna wybrane gatunki zwierząt;
– nazywa domy poznanych zwierząt; – prawidłowo przelicza elementy; – rozpoznaje cyfrę 1; – ćwiczy sprawność ruchową – poznaje literę l,L (ćwiczenie analizy dźwiękowej wyrazów, rozwijanie spostrzegawczości słuchowej i wzrokowej); |
IV.2, 18
IV.15
I.8, 5 IV.2,9 |
|
3. | 19.- 23.10.2020 |
,,Koszyk pani jesieni’’
|
– zna słowa związane z określona tematyką (pracowitość);
– czyta globalnie wyraz tata; – zna określone owoce (ich nazwy, kształt, miejsce pochodzenia, ciężar); – zna nazwy grzybów; – potrafi określić które są jadalne, a które trujące |
III. 8,9, IV.2
IV.4,8 IV. 11,12
IV.5, 18 , |
4. | 26.- 30.10.2020
|
,,Skarby jesieni’’ | – zna słowa związane z określoną tematyką (spiżarnia, przetwory);
– poznaje specyfikę zawodu pszczelarza; – poznaję literę i,I (ćwiczenie analizy dźwiękowej wyrazów, rozwijanie spostrzegawczości słuchowej i wzrokowej); – poprawnie dodaje i odejmuje; – zdobywa doświadczenia w zakresie twórczości plastycznej, stosując nowe techniki |
IV.2
IV.20 IV. 2,9
IV. 12,15
IV.1,8 |
5. |
Język angielski Animals/pets |
Dziecko zna:
– nazwy zwierząt domowych (a dog, a fish, a robbit, a hamster, a cat, a parrot, a kangaroo, an elephant, a rattlesnake, a koala). – nazwy kolorów zwierząt przedstawionych na ilustracji – formę powitania w języku angielskim „Hello song” – formę pożegnania „Good bye song” – tworzy wypowiedź z uwzględnieniem formy „I like” – odpowiada na pytanie „What’s this ? ” – zna podstawowe pojęcia związane z drogą: turn left, turn right, go straight |
IV.21 |