Drodzy Rodzice !

Witam w nowym miesiącu.

Lipiec.

Materiały na cały tydzień: 27-31.07.2020 r

Temat tygodnia: Kartka z wakacji.

kartka z wakacji

Pozdrawiam serdecznie Magdalena Lipowiecka

 

Materiały na cały tydzień 20-24.07.2020 r.

Temat tygodnia: Legendy, baśnie i bajki.

Legendy,baśnie i bajki 5 latki

czerwony kapturek kolorowanka

Miłej zabawy. Magdalena Lipowiecka

 

 

 

Materiały na cały tydzień:13-17.2020. r.

Temat tygodnia: Gry i zabawy wakacyjne.

5l.gry i zabawy wakacyjne

dodatkowo : robot znajdz róznice

Miłego tygodnia. Pozdrawiam Magdalena Lipowiecka

 

Temat tygodnia: Kolory lata

Kolory lata,Witaj lato 1-10.07.2020

dodatkowo:sudoku 5-6 l

Dobrej zabawy. P.Magda

plan miesieczny lipiec

 

Plan na czerwiec 2020
Grupa – 5 latki

Data/ temat Działanie dziecka/cele- przewidywane osiągnięcia dziecka PP
Niby tacy sami a inni

01.06-05.06.2020r.

Dziecko:
-uczestniczy w  różnych ćwiczeniach gimnastycznych
-prowadzi dialogi łącząc ich treści z emocjami, nazywa emocje
– wykazuje tolerancję do innych dzieci w tym niepełnosprawnych
– wymienia podobieństwa i różnice pomiędzy dziećmi różnych ras
-porównuje masę przedmiotów umieszczonych na wadze; lekki, cięższy…
-wykonuje obrazek przyjaciela
I5
I1
I6
III6
IV13
IV1
Wakacyjne podróże

O8.06.-12.06.2020r

 Dziecko:
-uczestniczy w ćwiczeniach orientacyjno-porządkowych
-rysuje to co go złości albo czego się boi
-wie, że jest Polakiem i Europejczykiem
-wskazuje na globusie ;oceany, morza, kontynenty
-określa kierunki
-wymienia nazwy zwierząt i roślin charakterystycznych dla środowiska górskiego
I9
IV1
IV10
IV11
IV14
IV18
Pożegnania nadszedł czas

15.06. – 18.06.2020r.

Dziecko:

– bierze udział w zabawach ruchowych , spacerach na świeżym powietrzu
– określa emocje
– prezentuje swoje możliwości; wokalne, aktorskie, twórcze…
– wypowiada się rozwiniętymi zdaniami
– dodaje i odejmuje na konkretach w zakresie 10
– czyta z N. tekst wyrazowo- obrazkowy

 

I5

II5

IV1

IV2

IV12

IV9

19.06.2020r ,,Bezpieczny na wakacjach” – projekt jednodniowy
Projekt zabawki ekologiczne

22.06- 26.06.2020r.

Dziecko:
– uczestniczy w zabawach ruchowych na placu zabaw
– wyraża ekspresję twórcza podczas czynności konstrukcyjnych
– odwzorowuje figury, cyfry
– rozwiązuje zagadki, quizy, rebusy
-klasyfikuje przedmioty według kształtu, koloru, wielkości
– czytanie sylab
– umie zastosować znaki mniejszości i większości oraz równania
 

I5

IV11

IV12

IV21
IV12

IV4

IV15

 

Lato wokół nas
29.06- 30.06.2020
Dziecko:
– posługuje się w zabawie następstwami czasu
-eksperymentuje rytmem, głosem
– inicjuje zabawy konstrukcyjne
-dostrzega emocjonalną wartość otoczenia przyrodniczego
IV16
IV7
I6
II10
Język angielski Dziecko potrafi:
– się przywitać w języku angielskim
– nazwać pory roku po angielsku
– pożegnać się w  języku angielskim
– zaśpiewać po angielsku piosenkę
IV21

Witamy Państwa,
temat tygodnia: Projekt: zabawki ekologiczne (22.06. – 26.06.2020r.)

Projekt Ekologia 22-26.06.2020

Witamy Państwa,
temat tygodnia: Pożegnania nadszedł czas. ( 15.06. – 19.06.2020r.)

Pożegnania nadszedł czas 15.06. – 19.06.2020r.

Witamy Państwa,
temat tygodnia (8-12.06.2020 r.): Wakacyjne podróże

1. Codzienna gimnastyka https://www.youtube.com/watch?v=FZ3pj_ZkldQ
2. Co mnie złości? – zastanów się kiedy jesteś zły – wymień kilka przykładów? Następnie narysuj jak zachowujesz się w momencie złości oraz jak radzisz sobie ze złością.


3.. Polska – Mój kraj https://www.youtube.com/watch?v=DCwEJ9tHt5c
4. Zbliża się czas wakacyjnych wyjazdów.
Gdzie podczas ostatnich wakacji byłeś z rodzicami, z pomocą rodziców wskaż to miejsce na mapie Polski lub Świata? Gdzie wybierasz się na wakacje?


Na mapie świata wskaż oceany i kontynenty, jakie zwierzęta rozpoznajesz?
5. Gdzie na mapie Polski znajduje się morze a gdzie góry? Jakie zwierzęta mieszkają w górach?
(kozica, niedźwiedź brunatny, świstak, wilk)

6. Orientacja na kartce
7. Karty pracy cz.4 str. 60-71
8. Angielski. What do you like to do in the summer?  https://www.youtube.com/watch?v=mVhh0oATqBI

Pozdrawiamy 🙂

 

Dzień dobry
01.06- 05.06 2020 Temat: Niby tacy sami a inni.

1.Wprowadzenie nazwy miesiąca na podstawie  fragmentu wiersza A.Nosalskiego ,, O dwunastu braciach”

Drogą do lasu
idzie już czerwiec
z wiązką chabrów
i dzbanem czerwic.
Patrzy na łąkę
mokrą od rosy
– Już czas najwyższy
na sianokosy.

Proszę spróbuj odpowiedzieć na pytania;
Co to są sianokosy?
Jak nazywa się ten miesiąc?
Jak wyglądają chabry?
Wymień nazwy miesięcy zaczynając od czerwca.
2. Teraz trochę wesołych piosenek w języku angielskim:
Na dzień dobry powitanie
https://www.youtube.com/watch?v=gghDRJVxFxU
Pory roku poznaj wnet
– pory roku – https://www.youtube.com/watch?v=DR3iCoD4fTY
Teraz będzie pożegnanie
https://www.youtube.com/watch?v=STMl4yjPpoM

3. Zapraszam do ćwiczeń – co dzień rano poćwicz z tatą, poćwicz z mamą.

4.  1 CZERWCA to szczególny dzień obchodzony na całym Świecie. Czy wiesz kto ma swoje święto?
( dzieci)
Grupa 3- Agata Holona, Wioleta Szefer
Czy wiesz, że każde dziecko jest takie same, chociaż różne mamy kolory skóry . Jesteśmy wyżsi lub niżsi, grubi lub chudzi,mamy zdrowe nogi i ręce lub jeździmy na wózkach, zdarza się, że mieszkamy w namiocie lub igloo.Wszyscy chcemy być szczęśliwi i bawić się wesoło.
Spróbuj wykonać w domu pracę plastyczną na której będą różne dzieci świata.
5. w tym tygodniu wykonaj z rodzicem karty pracy od str.54 do 59
6. Naucz się wierszyka K. Datkun- Czerwiak ,,Wszystkie dzieci”
W sercach dzieci radość gości- gdy bezpieczne są.
Mają prawo do miłości – przecież po to są!
7. Przypatrz się temu obrazkowi – nazwij emocje.
Powiat gostyński. Dziecko się złości - czyli o uczuciach i ...
Spróbuj dokończyć zdania
– Kiedy się złoszczę to…
– Super się bawię więc jestem…
– Jak mi coś się nie udaje to…

Do następnego tygodnia. Miło, że chcesz bawić się i uczyć z nami, na następny tydzień zapraszamy.

W związku z zaistniałą sytuacją wysyłamy Państwu plan pracy dydaktyczno-wychowawczy na miesiąc marzec i kwiecień.

Od poniedziałku ( 23.03.2020r.) będziemy  dodawały wpisy z zabawami i zadaniami dydaktycznymi dla dzieci.

Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej miesiąc maj

 

Nauczanie zdalne – materiały na kolejny tydzień 25.05 – 29.05. 2020 r.
TEMAT TYGODNIA:   ŚWIĘTO RODZICÓW

 

  1. Gimnastyka przy piosence:

2. Wysłuchanie opowiadania Agaty Widzowskiej pt. „Festyn”.

książeczka

Na rodzinny festyn do przedszkola Ady przyszło wiele rodzin, między innymi mama i tata Ady oraz Olek. „Święto rodziców” okazało się dobrym pomysłem i okazją do wspólnej zabawy. Całe przedszkole było udekorowane obrazkami namalowanymi przez dzieci oraz kwiatami. W ogródku postawiono dodatkowe ławki, leżaki i miękkie pufy do siedzenia. Dzieci wymyśliły wiele śmiesznych konkurencji, w których brali udział dorośli. Zaczęło się od zagadek, potem były zawody w podrzucaniu piłki głową, co okazało się ulubionym zajęciem niektórych tatusiów. Przedszkolaki zorganizowały pokaz puszczania baniek mydlanych, które wirowały w powietrzu, mieniąc się wszystkimi kolorami tęczy. Najwięcej śmiechu wywołała ogromna bańka, która osiadła na nosie jednego z rodziców – minęło sporo czasu, zanim pękła! Tata Ady i Olka wygrał konkurs w skakaniu na jednej nodze dookoła karuzeli i chociaż w trakcie spadł mu lewy but, nie poddawał się do końca.

– Brawo! – krzyczała Ada.

– Tato! Tato! – dopingował Olek.

Następnie odbył się konkurs drużynowy z udziałem dorosłych i dzieci. Liczyły się zręczność i refleks. Każdy rodzic otrzymał plastikową butelkę, a zadaniem dzieci było jak najszybsze napełnienie jej wodą i zakręcenie. Ach, ile było przy tym radości! Wszyscy się nawzajem pooblewali, jakby to był śmigus-dyngus. Na szczęście pogoda była wspaniała i słońce szybko wysuszyło zmoczone ubrania.

Mama Ady i Olka zajęła pierwsze miejsce w konkursie nadmuchiwania balonów. W ciągu minuty nadmuchała aż trzy i nawet zdążyła je zawiązać na supeł. Nagle rozległo się potężne trrrach! To jeden z balonów pękł i wystraszył siedzące na dachu gołębie.

– Myślałem, że wystrzeliłaś z armaty! – zażartował tata.

– To dlatego, że kiedyś grałam na trąbce i mam silne płuca – wyjaśniła mama.

Później odbył się konkurs na rodzinne śpiewanie piosenek. Och! Nie każdy potrafi śpiewać. Niektórzy bardzo fałszowali, ale zupełnie się tym nie przejmowali. Przecież wcale nie trzeba być najlepszym we wszystkim. Najważniejsze to umieć się śmiać nawet z samego siebie.

Jednak najwięcej radości wywołały wyścigi z surowym jajkiem trzymanym na łyżce. Dorośli starali się zachować równowagę w czasie biegu, a dzieci piszczały z emocji! Bum! Jajko już leżało na ziemi. Bach! Drugie jajko wylądowało na bucie jednego z ojców.

– Cały trawnik zamienił się w jajecznicę! – zachichotał Olek.

– To są jajka sadzone – stwierdziła Ada.

Zwycięzcy w różnych konkurencjach otrzymali nagrody zrobione przez dzieci: papierowe

sowy z przyklejonymi ruchomymi oczami, świeczki ozdobione suszonymi kwiatkami lub muszelkami, kamienie pomalowane jak biedronki i zakładki do książek.

Każdy, kto zgłodniał, mógł się poczęstować pysznym ciastem i owocami, ale najsmaczniejsze okazały się owsiane ciasteczka, które przedszkolaki upiekły razem z paniami kucharkami.

Na zakończenie rodzinnego festynu dzieci przygotowały część artystyczną, a Ada wyrecytowała wierszyk:

Gdy na Księżyc się wybiorę,

to spakuję do walizki

moją mamę oraz tatę,

bo nie mogę zabrać wszystkich.

Z mamą będę liczyć gwiazdy

i rysować złote słońce,

z tatą zrobię prawo jazdy

na talerze latające.

Na Księżycu dom postawię

i dla mamy kwiat w ogrodzie,

tacie gwiezdną dam golarkę,

by się mógł ogolić co dzień.

Więc, gdy lecieć chcesz w nieznane,

zabierz tatę oraz mamę!

Ada otrzymała wielkie brawa, a potem rozpoczęła się loteria. W losowaniu nagrody głównej wzięli udział wszyscy zaproszeni goście. Każdy chciał wygrać, ale przecież to niemożliwe, żeby wygrali wszyscy. Dzieci trzymały kciuki i czekały, aż pani dyrektor odczyta zwycięski numer.

– Wygrywa los z numerem 1865!

– Hura! To nasz! – krzyknął uradowany Olek.

– Mamy szczęście! – pisnęła Ada.

Nagrodą główną były bilety do teatru dla całej rodziny. Pozostali uczestnicy wylosowali nagrody pocieszenia w postaci książek.

– Trzeba to uczcić! – zaproponowała mama.

– Tylko nie każcie mi już dzisiaj skakać na jednej nodze! – zaśmiał się tata.

Tego dnia Ada i Olek byli bardzo dumni ze swoich rodziców. Chociaż są dorośli, mają wspaniałe poczucie humoru i można się z nimi świetnie bawić.

Rozmowa na temat opowiadania:

− Z jakiej okazji odbywał się festyn w przedszkolu Ady?

− Kto z rodziny Ady przybył na festyn?

− Jaki konkurs wygrał tata Olka i Ady?

− Na czym polegał konkurs drużynowy – dorośli z dziećmi?

− W jakim konkursie mama Olka i Ady zajęła pierwsze miejsce?

− Jakie inne konkursy odbyły się jeszcze podczas festynu?

− Jakie nagrody przygotowały dzieci?

− Czym częstowali się goście?

− O kim Ada recytowała wiersz?

− Czym zakończył się festyn?

 

  1. Nauka piosenki pt. “Dziękuję Mamo! Dziękuję Tato!”

Uczyliście mnie chodzić

Uczyliście mnie mówić

Jak się zachowywać

Jak zwracać się do ludzi

 

Ja mogę na Was liczyć

Wiem, że mi pomożecie

Najlepszych mam rodziców

Na całym wielkim świecie

 

Dziękuję mamo, dziękuję tato,

Za każdą zimę, za każde lato

Dziękuję mamo, dziękuję tato

Za to, że macie dla mnie czas

Bardzo kocham Was

 

A najpiękniejsze chwile

Są kiedy mnie tulicie

Dajecie mi buziaki

Idziemy tak przez życie.

 

Co mogę dla Was zrobić?

Jak mogę się odwdzięczyć

Jesteście w moim sercu

Będziecie w mej pamięci.

 

  1. Wspólne oglądanie Rodzinnych albumów i zdjęć.

 

  1. Praca plastyczna – stworzenie drzewa genealogicznego.

 

  1. Śpiewanie piosenki w j. angielskim. Zapoznanie dzieci ze słownictwem:
    – mommy – mamusia- daddy – tatuś- sister – siostra- brother – brat- grandma – babcia- grandpa – dziadek- me – ja

  1. Karty pracy Nowe Przygody Olka i Ady cz. 4 s. 44-53 karty pracy

 

 

 

Nauczanie zdalne – materiały na kolejny tydzień  18.05-22.05.2020r.

,,Łąka w maju”

  1. Słuchanie opowiadania

 Za lasem płynie strumyk, za strumykiem rozpościera się łąka, na łące rosną zielona trawa  i stokrotki o biało-żółtych kwiatach. I jeszcze wiele innych kolorowych kwiatów i zielonych roślin. Pewnego dnia biedronka, żabka, konik polny           i motyl cytrynek bawili się na łące w chowanego.

– Jeden, dwa, trzy… – mała biedroneczka odliczyła do dziesięciu i rozejrzała się dookoła. – Zaraz was znajdę – zawołała, pewna siebie. Po chwili wykrzyknęła radośnie:

 – Widzę cię, żabko! Siedzisz pod liściem mlecza! Biedronka sfrunęła na liść i zajrzała pod spód. Coś takiego! Żabki tam nie było. Wszędzie tylko zielone źdźbła trawy i liście roślin łąkowych tak samo zielone jak żabka. „To nie ten liść” – pomyślała i przeniosła się na sąsiedni, a potem na kolejny. O! Coś zielonego mignęło jej przed oczami! Biedronka rozpostarła małe skrzydełka.

– Mam cię, koniku polny! Siedzisz między koniczynkami! Widzę cię! Zaraz będziesz zaklepany – ucieszyła się z odkrycia. – I hop! – biedroneczka usiadła na listku koniczyny. „Znowu nic?” – nie mogła się nadziwić, że pośród zieleni nie ma nawet śladu konika polnego. – Zdawało mi się – westchnęła, jednak już po chwili uśmiechnęła się szeroko. „Cytrynka na pewno znajdę. Jest większy od konika polnego i ruchliwszy od żabki” – pomyślała. Wzbiła się w górę, żeby objąć wzrokiem całą łąkę. Żółty kolor przyciągnął jej uwagę. – Jest! Widzę cię, motylku! Już po chwili siedziała na płatku stokrotki. Jednak to był tylko kwiat, a dookoła – tysiące podobnych. Czy któryś z nich był motylem cytrynkiem?  Z pewnością nie.

– Żabka, konik polny i motylek poszli sobie, a mnie zostawili – powiedziała rozczarowana biedronka. Zrobiło się jej bardzo przykro, że przyjaciele tak z nią postąpili.

– Mylisz się, biedroneczko – odezwał się mądry ślimak. – Twoi przyjaciele wciąż są na łące. Trudno znaleźć zieloną żabkę i zielonego konika polnego pośród zielonej trawy. Niełatwo też wypatrzyć żółtego motyla, gdy łąka żółci się od kwiatów. Tak jednak powinno być. Barwa chroni twoich przyjaciół przed niebezpieczeństwem. Ci, którzy na nich polują, mają wielki kłopot z odróżnieniem motyla od kwiatka albo konika polnego czy żabki od zielonych liści.

– To prawda – z zieleni wyskoczyli roześmiani przyjaciele biedronki: żabka i konik polny.

– Najprawdziwsza prawda – potwierdził motylek cytrynek i wyfrunął z kępy żółtych jaskrów.

 – Nie przejmuj się, biedroneczko, że nas nie znalazłaś. Teraz ja będę szukał. Ukryj się dobrze. Żabka i konik polny też.

Biedronka ucieszyła się z takiej zamiany. Ale gdzie znaleźć kryjówkę? Dookoła tyle zieleni. Czerwona biedronka w czarne kropki będzie widoczna z daleka. Szczęśliwie brzegiem rzeki szła uśmiechnięta od ucha do ucha Ada. Usiadła na skraju łąki, żeby odpocząć. Miała na sobie czerwone spodenki w czarne kropeczki. Biedroneczka aż wstrzymała oddech z zachwytu. – Lecę – powiedziała sobie. Skrzydełka, choć małe, poniosły ją na skraj łąki. Usiadła leciutko na pięknych spodniach dziewczynki i… znikła. A może wciąż tam siedzi. Jak myślicie?

Rozmowa na temat opowiadania:

− W co bawili się: żabka, konik polny, biedronka i motylek cytrynek?

− Dlaczego biedronka nie mogła odnaleźć przyjaciół?

− Co to jest barwa ochronna?

Ubarwienie ochronne czy maskujące polega na upodobnieniu się barwą ciała do środowiska życia danego zwierzęcia. Ubarwienie ochronne jest rozpowszechnione wśród zwierząt, takich jak niedźwiedź polarny, pasikonik, rzekotka drzewna.

2.Słuchanie piosenki oraz nauka tekstu ,, Bal na łące „  – https://www.youtube.com/watch?v=VL-IW-Xy0Jo

3.Powiedz, co widzisz na obrazku. Spróbuj nazwać i policzyć owady. Jakiego koloru są kwiaty rosnące na łące? Gdzie siedzi motylek? Co robią pszczoły? Ile jest różowych kwiatów. Podziel na sylaby wyrazy: łąka, trawa, motyl, niebo, kwiaty, liście, pszczoły, biedronka; ułóż z nimi zdania Wymyśl wesołą historyjkę o przygodach owadów na wiosennej łące

4.Rozwiązanie zadań matematycznychhttps://view.genial.ly/5ebc2c2fe87b0e0d256098e9/learning-  experience-challenges-quiz-matematyka-na-lace

5.Karty pracy – cz. 4, s. 38,39,40,41,42,43

6.Praca plastyczna ,,Majowa  łąka”    –  technika dowolna

7.Piosenka w języku angielski ,, Spring is here ,, – https://www.youtube.com/watch?v=I4LPLGwFb-A&list=PLYBQTAcWjC3Z7P5URKn0UhnydaHAEM0qq&index=5

8.Dodatkowe karty pracy dla chętnych – Na łące – dodatkowe karty pracy

 

Pozdrawiamy

Pani Julita i  Pani Agnieszka

 

TEMAT TYGODNIA: OJCZYZNA

Materiał na cały tydzień:(11.05.2020 r.- 15.05.2020r.)

  1.  Gimnastyka z Panem Kamilem. gimnastyka
  2.  Zabawy i ćwiczenia związane z mierzeniem pojemności płynów.pojemność płynów
  3. Słuchanie opowiadania Agaty Widzowskiej ,,Zakochany w syrenie” i odpowiedź na pytania.opowiadanie
  4.  Karty pracy Nowe Przygody Olka i Ady cz.4 s. 29-35karty pracy-4
  5. Słuchanie piosenki ,,Syrenka”. Rozmowa na temat tekstu piosenki i jej nauka na zasadzie echa muzycznego.piosenka
  6.  Wykonanie pracy plastycznej z wyprawki karta pracy nr 22 ,,Nasze godło”godło+ instrukcja
  7. Kolorowanie klocków tego samego kształtu na taki sam kolor.kolorowanka
  8. Oglądanie mapy Europy. Zwrócenie uwagi na jej kształt. Z pomocą rodziców odczytajcie  nazwy państw należące do Europy oraz tych które należą do Unii Europejskiej. Pamiętając, że Wielka Brytania nie należy już do UE obejrzyjcie zabytki z tych krajów. UE
  9.  Angielski. Posłuchajcie piosenki o częściach ciała.piosenka

Pozdrawiamy p. Agnieszka i p. Julita

Zestaw:

Piątek 08.05.2020r. – moja miejscowość, mój region 08.05.2020

Czwartek 07.05.2020r. – moja miejscowość, mój region 07.05.2020r.

Środa 06.05.2020r. – Moja miejscowość, mój region 06.05.2020

Wtorek 05.05.2020r. – Moja miejscowość, mój region 05.05.2020

Poniedziałek  04.05. 2020r. – Moja miejscowość, mój region

Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej miesiąc kwiecień

Zestaw:

Czwartek 30.04.2020. – Święta Majowe

Środa 29.04.2020r. – Przyjaciel przyrody- odznaka

Wtorek 28.04.2020r. – Ćwiczenia

Poniedziałek 27.04.2020r. – Eko- zabawka 27.04.2020

 

Zestaw:

Piątek 24.04.2020r. – Dbamy o przyrodę

Czwartek 23.04.2020r. –Dbamy o przyrodę

Środa 22.04.2020r. –Dbamy o przyrodę

Wtorek 21.04.2020 – dbamy o przyrodę

Poniedziałek 20.04.2020r. – Dbamy o przyrodę

Zestaw:

Piątek 17.04.2020r. – Wiosna na wsi – dzien 4

Czwartek 16.04.2020r. – Wiosna na wsi dzien 3

Środa 15.04.2020r. – Wiosna na wsi – dzień 2

Wtorek 14.04.2020r. – Wiosna na wsi dzień 1

 

Piątek 10.04.2020r. – 10.04.2020 Wielkanoc

Czwartek 09.04.2020r. – 09.04.2020 Wielkanoc

Środa 08.04.2020r. – 08.04.2020 Wielkanoc

Wtorek 07.04.2020r. – 07.04.2020 Wielkanoc

Poniedziałek 06.04.2020r. – 06.04.2020 Wielkanoc (2)

 

Piątek 03.04.2020r. – 03.04.2020 Wiosenne powroty

Czwartek 02.04.2020r. – 02.04.202r. Wiosenne powroty

Środa 01.04.2020r. – 01.04.2020 Wiosenne powroty

Wtorek 31.03.2020r. – 31.03.2020 Wiosenne powroty

Poniedziałek 30.03.2020r. – Wiosenne powroty 30.03.2020

 

Plan pracy dydaktyczno – wychowawczej

Piątek 27.03.2020r. – Piątek 27.03.2020

Czwartek 26.03.2020r. – Czwartek 26.03

Środa 25.03.2020r. –  Środa 25.03.2020r. 

Wtorek 24.03.2020r.-  Scenariusz 24.03.2020r.

Poniedziałek – Zestaw zabaw dydaktycznych  23.03.2020r.

  1. “Wiosna Panie Bocianie” -wysłuchanie opowiadania, dziecko odpowiada na pytania zadawane przez rodzica dotyczące opowiadania (zał. 1),
  2. Ciekawostki o bocianie – Rodzic czyta dziecku ciekawostki dotyczące bociana (zał.2).
  3. Zabawy ,, Jestem bocianem ”- Dziecko spaceruje po pokoju na jedno klaśnięcie przez rodzica staje w miejscu na jednej nodze naśladują głos bociana (kle, kle) z otwieraniem i zamykaniem rąk naśladując dziób bociana
  4. “Wiosenne powroty” – karta pracy. Dziecko ma za zadanie poprowadzić najpierw palcem a następnie ołówkiem lub kredką ptaki do ich gniazd (zał. 3)
  5. “Bocian”- praca plastyczna.  Dziecko Wycina bociana, czarne i czerwone elementy wykleja wydzieranymi karteczkami, maluje kartkę na zielono, przykleja bociana.

 

Materiały do pracy 23.03.2020r.

Pozdrawiamy p. Agnieszka Kołodziej, p. Julita Obiegło – Kiecka